در پِـیــــــــــــ...

منم مثه همه "در پی"ِ چیزهایی هستم که ...

در پِـیــــــــــــ...

منم مثه همه "در پی"ِ چیزهایی هستم که ...

هه!

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ق.ظ

خاطرم رنجیده س،
خاطراتم رنجورترش میکنن،
هر از چندگاهی که پیش میاد و عقبو یه نگاه میندازم دلم تنگ میشه،
نمیخوام پیچ و تابش بدم، خیلی ساده اینکه دنیام نه جلو میره نه عقب برمیگرده،،،
---------
یه ماهی که به هوای غذا خوردن اومد و گیر کرد تو قلاب و حالا هی داد میزنه: "آی ماهیگیر! کرمات ارزونیت، من کلی راه دیگه واسه سیر شدن دارم!" 
...
هر چند خودشم میدونه سیر شدن داریم تا سیر شدن، تازه اگه فقط همین سیر شدن باشه.


----

پ.ن: 20-21 سالمه الان فک کنم، از 24 سالگی که نگاه میکنم خندم میگیره.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۳
پوریا علاءالدینی

نظرات  (۴)

خاطرم رنجیده س،
خاطراتم رنجورترش میکنن،
اینجاش خوب توصیفی بود...
...........................................................................
واسه اینجور کرما، باید انگشت کنی تو حلقت و بالا بیاریش والسلام
پاسخ:
ممنون،

کاش به همین سادگی که میگی بود. البت گفتم که سیر شدن داریم تا سیر شدن، بماند که ماهیگیر کاراکتر مقابل منه، جنگ من با اونه!
یه جمله ای بود راجع به 20 سالگی، پیداش نکردم.
پاسخ:
به هر حال ممنون که اومدی
و البته ممنون که اطلاع دادی که یه جمله هست راجع به 20 سالگی! :چشمک :دی
دقیقا همون که شفق گفت...
ینی لبریز از لذت شدم تو همین دو خط.. تا همینجاش بس بود برام تا فرداها... 
اون خط اخر رو دوجو ه میشد بهش نگاه کرد، نفهمیدم کدوم منظورت بود.. اول به آخر یا برعکس.‌
پاسخ:
خب خدا رو شکر،

در مورد خط آخر هم مبهم بودنش به نظرم قشنگه اصلا.
منم نتونستم جمله آخرو راحت بخونم، هیچ اشکالیم نداره.
فکر می کنم وقتی زندگی آدم رو یه نقطه گیر می کنه باید بشینه و حسابی با خودش فکر کنه که گیرش کجاست، یه موقع هایی درست به همون چیزایی وابسته شدیم که از دستشون می نالیم. 
پاسخ:
راستش بچه ها میدونن عادت دارم سخت حرف بزنم! یه خرده مبهم.

چه اتفاق خوبی میوفته اگه بفهمیم حساب کتابمون واقعا چند چنده با دنیا، با خودمون!

تشکر که اومدید اینجا، امیدوار و مشتاقم که باز بخونم نظراتتونو.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی