در پِـیــــــــــــ...

منم مثه همه "در پی"ِ چیزهایی هستم که ...

در پِـیــــــــــــ...

منم مثه همه "در پی"ِ چیزهایی هستم که ...

نِت

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ق.ظ

نِت


گفت: چه عجب بالاخره یه فوکوست نِت شد!
...

گاها حس میکنم "خیلی دقیق بودن" از آدمیت به دوره،،

منظورم اخلاق آدمی نه، که رفتار آدمیست!
...
حیرت رو دل میفهمه چشم فقط نمایشش میده
شاید بگید خب چه ربطی داشت؟!
خب ممکنه واقعا ربطی هم نداشته باشه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۸
پوریا علاءالدینی

نظرات  (۴)

:-)
پاسخ:
:-) بک
۰۲ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۲ سارا خانوم قندی
مهم نیست که از نظر بقیه بی ربطه
پاسخ:
موافقم،
خب بقیه خیلی چیزا رو که من میدونم نمیدونن، واسه همین به ذهنم رسید شاید به نظر بقیه بی ربط باشه.
من که جمله اول نفهمیدم....این یه جمله رمزیه!!!!
...
گاها حس میکنم "خیلی دقیق بودن" از آدمیت به دوره،،...من با اینش موافقم ولی فرق رفتارو اخلاق نمی فهمم...اینا چفت همن....رفتارت از اخلاقت می یادو برعکس....
دو تا جمله آخرت می تونه با نباشه اصلا.
....

پاسخ:
رمزی نیست! عین جمله رو بهم گفت به معنی واقعی جمله...
...
شاید تعریف من باشه و نه تعریف معروفش ولی من اخلاق رو ذهنی میدونم و رفتار رو نمود اون در وادی عمل ازین باب در ذهن و اخلاقیات مطلق وجود خواهد داشت اما در رفتار امکان پذیریش از منظر من منتفیه!
...
می تونه ولی خب نوشتمشون دیگه.

باز هم  متشکرم بسیار.
عالی بود این جمله ت: "حیرت رو دل میفهمه چشم فقط نمایشش میده"
پاسخ:
یه موقع هایی هم از دستم درمیره خوب میشه! :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی