در پِـیــــــــــــ...

منم مثه همه "در پی"ِ چیزهایی هستم که ...

در پِـیــــــــــــ...

منم مثه همه "در پی"ِ چیزهایی هستم که ...

نَ رسیدن

چهارشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵ ب.ظ

نرسیده به ساختن، انتهای زوال!
تیشه های آخر را بر ریشه این خار خشک میزنم،
کسی را نباید امیدوار کند این طبل تو خالی!


ابتدای ساختن، عدم!
پایم را بر میخ وجود می نهم، سر وگردنی میچرخانم
و هیچ همه آن چیزیست که هست!
.
.
.
.
و من در هیچ پیچیده ام،
چنان پیچی که تاب خروج از آن نیست!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۲
پوریا علاءالدینی

در پی

عدم

نرسیدن

وجود

نظرات  (۶)

دشت ِ اول !

خدا بده برکت ! :) !!
پاسخ:
ایشالا که دستم سبک باشه!
۱۵ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۱۹ علیرضا از دیدنو
سلام به پوریا
خوش اومدی رفیق کلی خوشحال شدم ...
امیدوارم (در پی ...) جایی باشه که بتونی زیر خاکییارو دربیاری و بری بالا همه چی اینجا خوبه و بهترم میشه..اینجا رو دوست داشته باش و بهش رسیدگی کن اینجا دیگه جزیی از تو ...ضمنا تصویر یادت نره..موفق باشی.
پاسخ:

سلام،منتظر کامنتت بودم
همه ی توصیه هات آویزه!

تشکر که دیدی و بازم بهم سر میزنی.

سلام و خوش آمد گویی
- توضیح وبلاگت که خواندم یاد یه شعر از بچه های روشن تر از خاموشی افتادم "

قرار بود اندیشه باشم

شدم امین ...

امروز

بسیار کلید به من می سپارند

و من

در نمی یابم

قفل ها چگونه باز خواهند شد."

به عنوان یه آدم عامی متنت که خواندم به نظرم متنت یه سنگینی ای داره،فضایی هم که ایجاد کردی سنگینی دیگه.....

"کسی را نباید امیدوار کند این طبل تو خالی!"اینجاش به نظرم بحث شخصی و اعتقاد هر کس به امید اما از ادامه اش

"
ابتدای ساختن، عدم!"این اون چیزی که بخوایم یا نخوایم انجامش می دیم.

موفق باشی

پاسخ:

سلام،

تشکر که اومدی و خوندی و تشکر ویژه که انقد دقیق خوندی.

درباره ی فضای سنگین باید بگم تاثیر حال و هوای زمان نوشته س.


بازم تشکر، و آرزوی موفقیت و شادی

خب...به مناسبت تولد "درپی"معرفیت کردم به یه سری بچه هایی که امیدوارم پای مطالب هم رفت و آمد کنید و بخونید و خوانده شوید.این شما و این خانواده روشن تر از خاموشی
پست دوم :اطلاع رسانی و زمانبندی
پاسخ:
بازم بسیار بسیار تشکر.
راستش رو بگم سه بار خوندمش، 
بار اول نه که نفهمم، وسط کار ول شد ماجرا از دستم و بار دوم هم.. بار سوم خودم رو به زور میخ کردم به مونیتور تا یه سره تا تهش یرم... 
دوسش داشتم چون از توش چیزایی درمیومد که معلومه بهش فکر شده مثل "ابتدای عدم، ساختن" و یا "و هیچ همه آن چیزیست که هست!"


پاسخ:
لطف کردید که انقد وقت و انرژی گذاشتید، فرصت بشه جبران کنم!
امیدوارم موفق و پایدار باشید. 
پاسخ:
تشکر، منم آرزوی موفقیت دارم براتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی