در پِـیــــــــــــ...

منم مثه همه "در پی"ِ چیزهایی هستم که ...

در پِـیــــــــــــ...

منم مثه همه "در پی"ِ چیزهایی هستم که ...

ناظر

يكشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۶ ق.ظ

ناظر هر لحظه در حال تکامل است، نگاه می کند و به واسطه­ ی دیدن قسمتی از تاریخ با ماقبل از دیدن این لحظه­ اش متفاوت می ­شود.

گاهی اما این لحظه آنقدر برای اون شگرف است و آن قدر تفاوت "من" ِ او، این سو و آن سوی واقعه ملموس است که تصمیم به ثبتش می­گیرد.

...

این روز هم مبارک.

...

میفرماید: "صد بار اگه توبه شکستی باز آ"، چه باشد که این تقارن مبارک هم دست دهد.


ناظرپانویس عکس: به دیدن تئاتری رفتم که تماشاگرها باید از قاب های تعبیه شده در دیواره ی صحنه به تماشای تئاتر می نشستند. با موبایل و با زوم زیاد این عکس رو گرفتم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۸
پوریا علاءالدینی

نظرات  (۳)

گاهی هم انقدر جاذبه ی نظاره بالاست که نه تنها ناظر بلکه منظور هم با قبل دیدن متفاوت میشه!
شجریان جان میگه : چه شود به چهرهٔ زرد من نظری برای خدا کنی
که اگر کنی همه درد من به یکی نظاره دوا کنی!!!
پاسخ:
چه خوب گفتی! 
حالا فک کن همین نظاره خودش بشه منظر! اینه که پرتره رو پرتره میکنه! 
سلام
چقدر اینجا خویه و چقدر این پست درست حسابی بود بیشتر باز آ...

پاسخ:
آخ که من درگیرتونم!
آره حتما بیش تر میشه...

شاعر میفرماید: ای دل اگر عاشقی در پی دلدار باش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی