در پِـیــــــــــــ...

منم مثه همه "در پی"ِ چیزهایی هستم که ...

در پِـیــــــــــــ...

منم مثه همه "در پی"ِ چیزهایی هستم که ...

کاف از اول کاش

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ق.ظ

دختربچه ها


میگفت کاش همیشه بچه بودیم،
خب خواسته ی زیادی بود ولی من به نصفشم قانع ام ؛ "کاش دخترا همیشه دختربچه بودن!"

...

هیچ وقت شاعر نبودم، این دفعه هم مثه همیشه.
...

برای ترکیب بندی مثلثی سه تا عنصر لازمه ولی کافی نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۶
پوریا علاءالدینی

نظرات  (۵)

وقتی که من بچه بودم،

در هر هزاران و یک شب

یک قصه بس بود

تا خواب و بیداری خوابناکت

سرشار باشد.

پاسخ:
عالیه شعر،
تشکر
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۳۴ علیرضا از دیدنو
سلام
پست آخرت که خوبم بود تاریخ بروز کردنش نزدیک به تولد منه بعد از دو ما اومدی میگی کاش ..
کاش چی ؟؟؟
باید بیشتر بنویسی و البته در حد خودت اون بالاها..موفق باشی سرباز بالاخ.
پاسخ:
سلام،
روم سیاه! سعی در بهتر شدن خواهم کرد و بیشتر.
:حالت خبردار!
آره کاش همینطور بود... اصن دختربچه ها خدان واسه خودشون ;) انتخاب عکساتم خیلی خوب بود ممنون
پاسخ:
یه جور ناجوری عالین!
نظر لطفتونه ، تشکر زیاد.
من همیشه تصویر این نخودچی‌های فامیل رو درسته درسته میبلعم از ترس بزرگ شدنشون..
پاسخ:
ما توو فامیل نداریم خیلی ولی منم گیرم بیاد میبلعم و البته سیرمونی ندارم!!
عاره بزرگشون دردسر میشه :))

عالین این عکسا
پاسخ:

من که اصلا و ابدا منظورم این نبود.

(به قول پویا "دلفین ها هم پرواز میکنند!")

...

فوکوس! به جز اولی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی