در پِـیــــــــــــ...

منم مثه همه "در پی"ِ چیزهایی هستم که ...

در پِـیــــــــــــ...

منم مثه همه "در پی"ِ چیزهایی هستم که ...

منظر

يكشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۱۸ ق.ظ

مدتهاست دارم به موضوع "مرگ" فکر میکنم،
نه، این تأمل از جنس ناامیدی و از باب افسردگی نیست.
یه عادته که انگار ناخودآگاه از یک اندیشه فلسفی میاد.

"تعرف الأشیاء به اضدادها"

من "زندگی" رو میبینم اینجا؛

و بعدها خوندم که شاملو هم گفته بود مرگ نام کوچک زندگی‌ست.


پانویس عکس: یک آرامگاه خانوادگی در شهر نوبندگان استان فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۹
پوریا علاءالدینی

نظرات  (۴)

صرفن جهت ثبت اولین نظر :دی! 
پاسخ:
چی از این بهتر؟!
به نظر من به مرگ فکر کردن نشونه اعتقاد به زندگی. هر شب سرت بذاری زمین و فکر کنی کار نیمه تموم داری؟ و فردا برای تموم شدنش بدوی....
مرگ نام کوچک زندگی ست و حتی چه بسا دروازه ای برای زندگی تازه 
پاسخ:
ممنون شفق
یادمه یه دفه صحبت از جز به کل و کل به جز بود و نقل از یکی از استادات!
حالا نمیدونم چه ربطی میشه پیدا کرد ولی یاد اون بحث افتادم!! :دی
استاد رحمان پرچگانی  طراحی دانشگاه
گفت طراحی باید 
از کل به جز
از کمرنگ به پررنگ
و در هر لحظه تموم شده باشه
مثل
زندگی
منم نماینده گشت نسبت؛ به عنوان یه افسر!!
@پوریا @مه تا
این سه نظر رو کنار هم بذاریم یه شعر فاخر از نگاه صاحبنظران امروزی میشه!
پاسخ:
شما در همه ی شئون صاحب اختیاری و صاحب نظری! :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی