در پِـیــــــــــــ...

منم مثه همه "در پی"ِ چیزهایی هستم که ...

در پِـیــــــــــــ...

منم مثه همه "در پی"ِ چیزهایی هستم که ...

از ترس

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۱۵ ب.ظ

به خیال ماندنت

...

کنار پرتگاه شونه به شونه وایسادیم،

قبلا خیلی زیاد با هم راجع به نترسیدن حرف زدیم،

 یهو خودشو پرت میکنه،

من اما پریدن پیش کش حتی نمیتونم نگاه کنم!

داد میزنم و نمیدونم داره پرواز میکنه یا هنوز مشغول پرت شدنه،

بعد از چند ثانیه

میگه: حرف از نترسیدن بود نه پرواز! حالا بین ما اختلاف فقط این ارتفاع نیست.

...

اگه زمین خوردن نداشت خب همه میپریدن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۴
پوریا علاءالدینی

نظرات  (۶)

۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۰۹ سارا خانوم قندی
چند بار خوندمش چند روز اومدم سر زدم خوندم نفهمیدم
پاسخ:
خیلی گذشته ولی هنوزم میشه تشکر کرد بابت محبتاتون
نمیدونم چرا نتونستم خوب انتقالش بدم ولی داستان واسه خودم خیلی واضحه ، دو تا آدم کنار هم لب یه پرتگاه وایسادن قصه داره از زبون یکی از این دو تا تعریف میشه
خوب بود...روایتت دراومده بود به نظرم
پاسخ:
متشکرم
فک میکردم 1-1 کردم و مساوی ولی کامنت مه تا نشون میده 2-1 باختم! :دی
علا عل دین ای ! 
واقعیت تلخ اینه که من واقعن سطح درکم از عمق مضامین نوشته هات پایینه ! 
کلن حسه خوبی ندارم که نمیتونم درک کنمت ! ولی نمیتونم دیگه ... :-؟ 
واسه همین بیشتر از مفهوم لحن رو میفهمم! لحنتو نگارشتو دوس دارم !
:یه دست  ک به نشانه تسلیم بالاست
پاسخ:
عمق مضامین!! لباس غواصی بپوش دفعه بعد که میای به در پی سر بزنی! :دی
چیزی برا درک کردن وجود نداره اذیت نکن خودتو
ممنونم که سر میزنی هنوز و گاهی
یه دست به نشانه حضور بالاست اون دو دست مجید جان دلبندم! :دی
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۶ سارا خانوم قندی
چرا دیگه هیچ کی به روز نمیشه؟
به نظرم تاثیر گذاریش از بار اولی که خوندم بیشتر بود و بیشتر لذت بردم...چون اصلا یادم نبود اینو خوندم.اط نظراتم فهمیدم..هاها.اینو به استناد حرف هیتلر گفتم که می گه مهمترین حرف اثر گذار هر کتاب اونی که یادت می مونه..
حرف از نترسیدن بود نه پرواز! حالا بین ما اختلاف فقط این ارتفاع نیست
این به یاد موندنیه
۲۴ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۵۷ سارا خانوم قندی
دیگه به روز نمیشی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی