در پِـیــــــــــــ...

منم مثه همه "در پی"ِ چیزهایی هستم که ...

در پِـیــــــــــــ...

منم مثه همه "در پی"ِ چیزهایی هستم که ...

نات

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ق.ظ

بذار بشینم وسط حیاط ، همونجا که حوض فیروزه ای هم مثه تو هیچ وقت نبوده!
راستی کودوم گلدون گل سرخی میتونه قشنگ تر از اونی باشه که ما هیچ وقت نداشتیم!؟

...

حتی میتونی به جای "هیچ" ، "هر" بذاری، نه نمیشه! اون جمله برا درست شدن به تلاش بیشتری نیاز داره.

...

"این مطلب به هیچ عنوان عاشقانه نیست"
عدم، خالی از وجوده، جالب نیست؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۵
پوریا علاءالدینی

نظرات  (۵)

جالب بود. خوبه که دوباره نوشتی و عکس هم خیلی حس خوبی داره و اگر 180 درجه میچرخید فکر کنم بهتر می شد.
پاسخ:
واسه خودمم جالب بود،!!
من انقد کم مینویسم که همیشه یه شروع دوباره س! :دی
عدم خالی از وجوده،؟!!!سه گانه متناقض....معنیشو نفهمیدم
برای درست کردن همیشه تلاش زیادی نیازه، یاد دو تا شعر افتادم، اولی مایاکوفسکی که می گه:" کار ما سختتر از کار خدا خواهد بود، او فقط از هیچ دنیایی ساخت، ما نخست آنچه را هست باید ویران کنیم، و دوباره دنیایی نو بسازیم" البته من از نظر ساختار فکری و روش فمری باهاش موافق نیستم
اون یکی شعر می گه
من این روزها…

صدای ثانیه ثانیه ی فراموش شدنم را می شنوم…

من آنقدر با وسعت نبودن تو زیسته ام…

که دیگر آمدنت دردی ازمن دوا نمیکند!!!

نیا”””

مدتهاست که “بجای تو”

با “جای تو” انس گرفته ام…
پاسخ:
منم نمیفهمم معنیشو واسه همین به نظرم جالبه چون هنوز میشه بهش فک کرد!
بابت شعرها هم ممنون، مثه همیشه ...
همه وبلاگ نویسا!
همه عکاسا!
همه هنرمندا!
:) 
پاسخ:
همه اونایی که آسفالت کردن این راهی رو که ما داریم تووش قدم میزنیم 
همه اونایی که میدونن چقد دلمون براشون تنگ شده 
همه اونایی افتخار میکنیم به رفاقت باهاشون که بهترینن!
:چشمک
چطور پستی که گل شمعدونی داره می‌تونه عاشقانه نباشه.. یا از عشق چیزی توش نباشه؟؟؟!!!
باور نکن..
عشق موج میزنه اینجا..
پاسخ:
هیچ چیز غیرممکن نیست! "با لحن استاد اودوِی" (البته یادمه اون لاک پشت پیر میگفت: "هیچ چیز تصادفی نیست")
نمیدونم شایدم در وادی انکارم،
شایدم دارم شوخی میکنم!
و البته هزار گفتنی به لب اسیر پیچ و تاب شد...
۰۲ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۷ سارا خانوم قندی
بعد از عدم ویرگول داشت خوب میشد
پاسخ:
تصحیح می شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی