در پِـیــــــــــــ...

منم مثه همه "در پی"ِ چیزهایی هستم که ...

در پِـیــــــــــــ...

منم مثه همه "در پی"ِ چیزهایی هستم که ...

خاموشی

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۱۷ ب.ظ

خاموشی


اسمشو گذاشتم "خاموشی"
به نظرم بهش میاد، به حال الانمم ایضا.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۹
پوریا علاءالدینی

نظرات  (۵)

سلام
زیبا بود!
خوشحال میشم به وبم سر بزنین
پاسخ:
سلام، ممنون که سر زدید، ایشالا مزاحم میشیم!
بی توجه به نام، عکس رو دوست دارم. تازه اول اسم من هم توش هست.
پاسخ:
نام تو شروع میشود آنجا که دومین قدم از خاموشی ست!! "به تقلید از قیصر هم نبود اصلا!"

ممنون که باز هم آمدی.
که هزار سخن در سخن است
پاسخ:
هزار گفتنی به لب اسیر پیچ و تاب شد...
چقدر عکسش رو دوست داشتم..
چه حس غربتی توشه...
چه درد غریبی داره..
پاسخ:
ممنون
خودمم خیلی دوستش دارم.
Check out Theocracy … Check out Theocracy (from Georgia, the state not the country).  “On Ea2e&l#8g17;s Wings”, “Laying The Demon To Rest”, “Wages of Sin” and “30 Pieces of Silver” are all great tracks from them. If you like this you won’t be disappointed. Was this answer helpful?

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی