در پِـیــــــــــــ...

منم مثه همه "در پی"ِ چیزهایی هستم که ...

در پِـیــــــــــــ...

منم مثه همه "در پی"ِ چیزهایی هستم که ...

هه هه هه و!

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ق.ظ

دنیا عوض میشه ، آدما هم ایضا
مثه آدما باشی بده ، نباشی هم ایضا!
---
چند هفته س میخوام این حرفو بگم حالا این شد مکتوبش.

---
امیرعلی: من خلاف نمیکنم
محسن خان: خلاف، کارِ خلافکاره! ... خلافو از لب کندش بزنی سلامته ... فتح الله هر چی بهت گفت خوب میگه!
.
.
.
یوسف: داداش امیر مثه گذشته ت که نمیشی ، مثه حالایی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۶
پوریا علاءالدینی

نظرات  (۵)

آدمیزاد باید تغییر کنه اما مهمش اینه که این تغییر کی ایجاد می کنه.... تو به این نتیجه می رسی که تغییر بدی خودتو یا دنیا مجبورت می کنه؟اون اجباره مثل بمب ساعتیه....یه روز منفجر می شه

پاسخ:
...
تا گام برآرم به رهی، همت را
بی بال تر از مرغ قفس می بینم!
#در_پی

........
ولی راست میگی، موافقم که اینکه اگه اون به نتیجه رسیدنه مقدم بر تغییر باشه توجیه پذیر و منطقی ست.
خوبه که بعد مدتها دوباره اومدی، قسمت دوم رو خیلی درک نکردم اما در مورد اولی، مارکز در کتاب ساعات نحس از قول یه پیرزن یه چیزی میگه تقریبا اینطوری: حکومت عوض میشه، ادمها عوض میشن، اما هیچ چیز تغییر نمیکنه.
پاسخ:
ممنون که تو هم دوباره اومدی و سر زدی...
قسمت دوم چیز خاصی نیست یه توضیح درباره ی اینکه واقعا چند هفته ای داشتم فک میکردم چجوری بگم این حرفو!
به نظرم حرف جالبیه البته صحتش در دنیای واقعی قابل بررسیه و اینکه اصلا تغییر از نظر اون ینی چی...
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۷ علیرضا از دیدنو
دفعه ی آخر گفتم دفعه ی آخریه که بهت میگم...دفعه ی دیگه نفس نداری...
صلوات برای سلامتیه امیر علی....
همه ی دنیا چهار دیواریه....
یه چیزایی گفتی داداش که حالم از این آزادی بهم خورد این آزادیه دیروز تا امروز....
زدن تو سرش میخنده...کی زده تو سر این بچه...؟؟

چه حالی کردم دیالوگا رو ردیف کردم...راضیم ازت..

پاسخ:
واقعا فیلم عالیییییییییه

این پول زندگی منو بهم میریزه ، به اینی که دارم عادت کردم ، ترازم در میره!
این بازی با دیالوگا جزو استعداداییه که خدا به یکی میده به یکی نمیده ! به تو داده ب من نداده ! ب هر حال قصه ی یعز ُ من تشاء ش قربونش برم تو هر فیلدی میره :پی!

برم بالای منبر؟:))! ،... برادر جان شما که نهج البلاغه خونی میانه رو باش همیشه :))

پاسخ:
میفرماید: خدا داده به ترکان پادشاهی ... به گیلک شوربا و شورماهی! :پی

میانه طلاست ولی کو سنگ محکش که بفهمی واقعا خودشه...
"Não existe outro Deus senão Allah, e Maomé é o seu profeta"No mundo espiritual mau é que só existe um, e o pior de tooei.Ddstrusu os outros todos ou não os admite.Pelos vistos maomé foi mesmo o seu mensageiro.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی