در پِـیــــــــــــ...

منم مثه همه "در پی"ِ چیزهایی هستم که ...

در پِـیــــــــــــ...

منم مثه همه "در پی"ِ چیزهایی هستم که ...

"من" تقریبا کیست؟!

چهارشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳ ق.ظ

سبک نشستم مثل موقع هایی که تازه گریه بند می آد،،

این ادعا خودش استرس زاست!

...

مثه انشاهای بچگی فک میکنم مجبورم چیزی بنویسم، "قلم بر دست گرفته و غیر از تو موضوعی ندارم" تویی که تووی خلوت ترین و شخصی ترین جاهای ذهنم هم نمیدونم اسمت چیه؟ رسمت چیه؟ از کجا اومدی؟ کجا هستی؟ کجا قراره بری؟! واقعا هدفت از اینکه "تو" شدی چیه؟! اصلا خودت خواستی اینو؟؟

...

جنون یه بخشی از اون گوشه ها رو همیشه توو اجاره ی خودش داره، هر وقت بتونه حتی به بهانه ی "باز بودن در گنجه و یا دراز بودن دم خر!" یه سری به صابخونه میزنه و یه حالی ازش میپرسه.

...

دستمو میگیره می بره و صندلی رو میکشه عقب، میگه بشین،

میشینه رو به روم میگه: بگو کجایی؟

میگم: الان؟

میگه: هر وقت دوست داشتی فقط مواظب باش دیر نشه

میگم: کی یه ساعت واقعی دستشه که بتونه بگه چقد دیگه وقت دارم؟

میگه: "برای کسی که دو چشم بینا دارد صبح روشن است!"*

-زندگی با اینکه تدوین نداره ولی فلاشبک زیاده تووش-

استرس دارم،،

بهش نگاه میکنم و میگم: واقعا تو کی هستی؟

میگه: من "تو" ام!
---------------------------------------------------
*حکمت 169 نهج البلاغه
پ.ن بر پاورقی: بارها این حکمت رو از من شنیدن دوستام، خلاصه اینکه ولم نمیکنه...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۹
پوریا علاءالدینی

تو

در پی

من

نظرات  (۸)

متنت همزمان چند تا مطلب از نویسنده های دیگه رو یادم آورد...از همه مهمتر خیلی خوب از گفتگویی نوشتی که دست کم من نیم دو جین آدمو سراغ دارم که همواره باهاش درگیرند و چه خوب نوشتی.دست مریزاد و خدا قوت.
*
ابراهیم گلستان در مد و مه می گه:"بینایی چیزی جداست از ظلمت.....تاریکی را هم باید به چشم دید.....برای دیدن، روز کافی نیست ....چشم می خواهد"
*
احمد شاملو می گه:
در خود
به جست وجویی پیگیر
همت نهاده ام
در خود به کاوشم
در خود
... ... ستمگرانه
من چاه میکنم
من نقب میزنم
من حفر میکنم..
*
یه جایی خوندم مهمترین پرسش مذهبی اینه:"من کیستم"
*
جمله حضرت علی یه حس خیلی خوب داره که تموم نمی شه
پاسخ:

بازم تشکر به خاطر سر زدن و وقت گذاشتن.

تیکه هایی که از متن ها و نوشته های مختلف میذاری خیلی خوبن،

و در مورد بزرگترین سوال مذهبی به نظرم خیلی جمله ی درستیه و حتی شاید بزرگترین سوال انسانها همینه و حتی تر ریشه ی همه ی سوالهاس شاید، البت جای بحث داره این نظر.

گفتگوهه یهویی شد وگرنه از من این چیزا بر نمیاد!


یادم رفت بگم..خودمم در راس همه این گفتگو رو دارم
۱۰ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۵۳ علیرضا از دیدنو
من تقریبا هیچکس نیست یعنی اصلا به حساب نمیاد هر چی هست ماییم ...فهم بزرگی میخاد ولی اگه فهمیده بشه خیلی مشکلات حل میشه...
پاسخ:
بله علی آقا اصلا میفرمایند: یدالله مع الجماعه! :چشمک

ممنون که خوندیم.
من تا اون آخراش فک کردم داری با مخاطب خاص صجبت میکنی و این نجواگونه خیلی به دلم نشست.. بعد که دیدم نـــــــــــــــــه داری با خودت حرف میزنی یه مرتبه پرت شدم به دنیای دیگه‌ای...
چه جالب که هر دوی این تجربه‌ها رو همه‌ی ما داریم..

پاسخ:
ایشالا اون دنیای دیگه ای هم که پرت شدید تووش به دلتون نشسته باشه.

تشکر که سر زدید.
خوبه اما احساس میکنم یه جاهای خالی ای بینش هست که باید پر بشه. من از این سبک گفتگویی که تو بخش چهارم نوشتت هم وجود داره بسیار لذت می برم.
پاسخ:

ایشالا جا خالی ها رو پر میکنم توو نوشته های بعدی،

تشکر که میای ازینورا گذری! :دی


بازم میگم سبک نوشته تو دوست دارم،واقعا خوب بود
پاسخ:

واقعا ممنون!

ایشالا در ادامه هم جلب رضایت بشود.

      

۱۶ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۵۶ سحر موسوی - سفری دیگر
سلام
سپاس . سپاس و باز سپاس
مستدام باشید.
پاسخ:

سلام،

ممنون که تشریف آوردید خانم موسوی،

شمام برقرار باشید.

Wolfpack disse:Ontem me desculpei no Blog Naval pelas criticas na demora de reação das autoridades aeiÃao¡utrcns. Parabéns a FAB e ao R99, uma pena que a FAB não disponha de mais unidades desta aeronave fantástica e de sua versão ASW.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی